jueves, 7 de junio de 2012

Non somos malos ( Con Paloma S. Basilio)



Meu corazón vai morrendo
o falar fagoche damo
se eu non son como ti queres
non te atrevas a cambiarme nin o intentes...
....que iso é malo
Xa me perdin do camiño,
e aterei, nun labrado
o collin moito mais medo,no gorrionciño que o defende
ca eses corvos, planeando sobre min ...
...voan moi baixo

E moi malo retorcese o corazón
¡se qie iso e malo!
pero somos como somos e xa ves...Noso pecado
E que se eu,che do un pao, ti te revolves...
...E devolves tres o catro
Aunque logo pediremos mil perdons
Porque ti e eu, .....Ti e mais eu...Non somos malos

Non somos malos.. non somos malos..
esquencemos moitas veces a razón
E nos quentamos...
Non somos malos... Non somos malos..
rexudimos das cinzas do amor
Porque tieu...ti e mais eu...non somos malos

Meu corazón vai morrendo
o falar fagoche damo
se eu non son como ti queres
non te atrevas a cambiarme nin o intentes...
....que iso é malos eu..non somos malos

Non somos malos....

No hay comentarios:

Publicar un comentario