lunes, 4 de junio de 2012

Trapalladas



Ve-la-vai,-ve-la-vai-,unha nena po lo rio,
sen comere  e sen bebere
toda cheiña do frio,
toda cheiña do frio, toda cheia de door
Ve-la-vai, ve-la -vai po-lo-rio-xa pasou...

Fun, fun,fun, e peteiche na porta...
non me quiseches abrir..
Ao pasar por la ruada fixechesme...Sh..Sh..Sh..
Ne, ne, nena que vendes as peras ,
cantas xe mandaron dar..
Para ti meu queridiño,non mas madaron contar..

Ti es ti..Eu son eu..
E non quero que vaias dicindo,
que toma que dalle , que tal que sei eu...

Fun ,fun, fun e peteiche a porta...
non me quiseches abrir..
Ao pasar por la ruada fixechesme...Sh..Sh..Sh..
E quer que lle quer,E quer que lle quer,
E quer que lle quer,que lle fagan a cama..
E quer que lle quer,E quer que lle quer,
E quer que lle quer,que lle fagan ben baixa
¡Ay! Xesús que demo de vella ¡Ay! Xesús que cosiñas ten
E quer que lle quer,que lle fagan a cama..
e logo se deite con ela tamen..

E quer que lle quer,E quer que lle quer,
E quer que lle quer,que lle fagan as papas.
A miña muller morreu,enterreira no palleiro
deixellei as manciñas fora, para toca-lo pandeiro...¡Ay ! La la....
Cando eu morra,enterrademe, con ela no palleiro
poñerme as mans adintro, pa tocalle no pandeiro...Ay la la, ..

Fuches ti..fuches ti..
A miña casa non quero que veñas..
e que non podes, e que non sabes,o que perdiches as habilidades..
A saia de Carolina ten un lagarto pintado
cando Carolina baila, o lagarto dalle ao rabo
Bailaches Carolina,¡Bailei si señor ..
dime con quien bailaches ..¡.bailei co meu amor !
¡Bailei co meu amor! ... ¡Bailei si señor.!.¡Bailaches Carolina! ¡Bailei si señor...

Ve-la- vai- Ve-la -vai......

No hay comentarios:

Publicar un comentario