miércoles, 30 de mayo de 2012

Miña Nai Dos Dous Mares ( cantada a duo con el Consorcio)





Cantos fillos emigraron ,
na primaveira das suas edades
Ainda rapaces deixaban chorando os seus lares
Poucos voltaron maociños,
e outros morreron soñando
e tantos te lembran sorrindo...
Miña Nai... Miña Nai.. que tes dos Mares
Miña Nai.. Miña Nai... dos dous  Mares

Miña terra  ten un mar que lle bica no costado
outro peinalle os cabelos e galana vai a frente
de ecuma branca, que lle manan os ausentes miña terra...
Miña Nai... dos dous mares

Curros e tantos poetas ,cantaron as arias
dunhos ferrados de terra, soios e abandoados
E dunha mulleres sofrindo..

Miña Nai... Miña Nai.. que tes dos Mares
Miña Nai.. Miña Nai... dos dous  Mares
Miña nNai, dos dous mares
miña terra dos dous mares...

Miña terra. Miña xoia
Miña terra Nai... dos dous mares

No hay comentarios:

Publicar un comentario