miércoles, 18 de julio de 2012

Lamentos (Pinchar en el minuto 46.42 del video)




Chove miudiño, miudiño,miudiño
miudiño, miudiño,miudiño..
Eu traio unha borracheira, de viño,
que auga non bebo mira
mira Maruxiña mira, mira como veño...
E un andar, miudiño, miudiño miudiño,
miudiño miudiño, o que eu traio..

Unha noite na era do trigo, o rrefrexo do branco luar
unha nena choraba coitada, ó desden dun ingrato galán
A frixida queixosa decia, xa no mundo non teño ninguen
vou morrere nono os meus ollos,os olliños do meu doce ben
Os seus aies da melancolía,camiñaban nas alas do vento...
...E un lamento, repetía vou morrer, e non vexo meu ben

Po-la veira do río chegaba onda min,o ruido... da charanga
E a seguilo bulir, atopei o camiño e tamen ...A cahranga
Antre voltas e mais voltas se perdeu da min...Onde vai
A tua tenrreza naquela presa dunha ..Charanga

Cando penso que te fuches,..Negra sombra negra sombra

A o pé dos cabezales, tornas facendome mofa..
Si cantan e que ti cantas, si choras e que ti choras
no me abandoarás nunca,
E, o marmullo do río, é a noite é a aurora
Cando penso que te fuches...Negra sombra, negra sombra

Arredor da bandeira azul e branca, arredor da bandeira da Galicia
berremos alto e forte..A nosa  terra é nosa

E un andar miudiño, miudiño, miudiño,miudiño,
 miudiño e que eu traio
Eu traio, unha borracheira , de viño, que auga non bebeo mira
mira Maruxiña mira, mira como veño
Chove miudiño, miudiño, miudiño,miudiño.....


No hay comentarios:

Publicar un comentario