lunes, 30 de julio de 2012

Non tires pedras (pinchar en 1.h 1 del video)





Xa me contaron muller,que cando falas de min
baixas a voz o mechamas "probiño"
esa e a cosa peor que ti me podes facer
porque aindason, o que mais tes querido

Gardas silencio mellor, moito mais digno de ti
ser elegante ó perder, e bonito
porque algun día ti e eu terémonos que atopar
e deberemos falar como amigos

Non tires pedras, contra meu tellado
¡bótallas o rio!
que a iauga fresca lave todo o mal, de corazón ferido
Non tires pedras contra meu tellado
¡Botallas o río!
Que cando o río funda no mar acabense o fetizos

Non e posible señor, que teñas tanto valor
para negar o que che teño querido
se ti choraras de amor,decindome "Vou morrer"
cando epertabamos apretadiños

Gardas silencio mellor, moito mais digno de ti
ser elegante ó perder, e bonito
porque algun día verás  terémonos que atopar
e deberemos falar como amigos

Non tires pedras contra meu tellado.....


No hay comentarios:

Publicar un comentario