lunes, 21 de mayo de 2012

Album -Alma Galega ( Amoriños)




Amoriños collin ,na veiriña do mar,amoriños collin non os poido olvidar
non os poido olvidar ,ay si, si, ay,ay,ay,Amoriños collin na veiriña do mar

ay si queres, que ó carro cante,a mollalle,o eixo no rio
que despois,co eixo mollado cantará como un axubio
cantará como un axubío, Ay la le lo la le lo la lo

Xa me dixo teu pai que te came a bailar, o no medio do baile che deixo quedar
que xe deixo quedar ay si si ay ay ay Xa me dixo teu pai que te chame a bailar

Maruxiña do carreiro,si coceras faime un bolo
si mo fas faimo do trigo,que de millo no cho como
dame un bico Maruxiña, que eiche de dar un pataco
 non quero bico dos omes que me cheiran a tabaco

Para vir a xunta min , para vir a xunta min
vai lavala cara vai lavala  vai lavala-cara galopin...(bis)
Carril teu un areal, que chega a Vilagarcía
onde van os berberechos detrás das berberechiñas

 E no medio, no medio da Ría, ao compás ao compás dos cantares
o ventiño que viña de lonxe,axudaba ao gaitero a soplare
Axudaba ao gaitero a soplare,..Ay lalelo ay lalelolalo

Eu queríame casare, miña nai non teño roupa... (Bis)
casa miña filla casa,cunha perna tapa a outra (bis)

E prá que non digas que tal e que cual ,que vou o non vou que tal que sei eu
eu ala non fun ela aco non veu nin eu lló pedín e nin ela mo deu
Se me deran a escollere, eu non séi que escollería...(bis)
Matalo porco do noite , o matalo polo día....(bis)
Ay Pepiño adiós Ay, Pepiño adiós Áy Pepiño por Dios non te vallas
quedate con nos, quedate con nos, non te vayas a afogar na praia,
como nos pasóu a nos,

Ay Sálvora Ay San Vicente,...(bis)
Ay Sálvora Ay san Vicente a mozas mais bonitasas son a de Mourente
Ay Sálvora Ay san Vicente a mozas mais garridas son as de Mourente

polo río a baixo vai unha troita do pé, corre que te corre quen a pidera coller
corre que te corre quen a poidera coller polo río a baixo vai unha troita do pé 
Xa me dixo teu paique te chame a bailar o non medio do baile che deixe quedar
que che deixe quedar ay, si, si,  ay, ay,ay,Xa me dixo teu pai que te chame a bailar

Amoriños collin, naveiriña do mar ...amoriños collin.. non os poido olvidar

No hay comentarios:

Publicar un comentario