domingo, 29 de mayo de 2011

Miña Nai dos dous Mares




Cantos Fillos emigraron ,
na primaveira das suas edades
Inda rapaces deixaban chorando os teus lares
Poucos.....voltaron mociños
Outros... morreron soñando
e tantos te lembran sonrindo

Miña nai dos dous mares (bis)
Miña terra ten un mar que lle bica no costado
outro pintalle os cabelos e.. Galana vai a frente
de escuma branca, que lle manda os ausentes
miña terra, Miña nai que tes dos dous mares

Hoxe eu xa non teño verbas
as mais belidas xa foran deitadas
Curros e tantos poetas
cantaron as arias , dunhos ferrados de terra
soios                                                                                                         
e a bandonados
e dunha mulleres sofrindo
Miña nai, que tes dos mares
Miña nai dos dous mares .......

No hay comentarios:

Publicar un comentario